vineri, 4 septembrie 2015

Cardul de sanatate sau ce se intampla cand babacii trec de 50 de ani

Se da una bucata card national de sanatate si una bucata parinti iubitori de fiica haterita si instrainata. Nu stiu cum se face la noi, dar cand decide almighty stat sa iti timita un card de sanatate in conditiile mele total inutil, e musai sa ajunga direct la Casa de asigurari, care evident ca e in alt judet decat unde isi face veacul progenitura nerecunoscatoare, ca na, de ce sa mai piarda nea postas niste minute pretioase in canicula/troienele de zapada sa vina eventual sa ti-l livreze la adresa din buletin. El sa traiasca. Si de vreo 2 luni de cand vazura ai mei stirile la tv incepe calvarul "sa-mi trimiti buletinul sa ma duc sa-ti iau cardul". Si eu ca o lady distinsa ce inevitabil sunt, incerc sa ricosez subiectul ba in stanga, ba in dreapta. Ffs. They are worse than pitbulls. Uit o data, ma discronometrez cu frate-miu inca o data, in timp ce, evident, la fiecare apel catre babaci aud aceeasi melodrama a cardurilor de sanatate de parca vine apocalipsa si eu nu am card sa ma prezint la Dumnezeu. Si azi, dupa ridicari de ton si mama boscorodind pe fundalul discutiei telefonice cu tata, subsemata se va transporta spasita maine dimineata intr-o zona de pace aka mall de margine de Bucuresti, sa se intalneasca cu familionul pentru inmanarea supremului buletin. Exact cand planuiam sa dorm ca vaca pana la 2 pm. Thank you useless card.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu