vineri, 14 februarie 2014

Despre Vday si alte dulcegarii

Saptamana asta am hibernat adica am dormit ca vaca 10 ore pe noapte in ultimele zile si am decretat saptamana de lene nationala in fairyland, prin urmare asist in fiecare seara la exclamatiile significantului cand da cu nasu' de chiuveta plina de vase si il vad cum isi sufleca mainile sa se apuce de spalat iar apoi il distrage vreo bomboana sau un bip de la chatul de FB si evident uita instant de ce se apucase. Sniff..n-am nicio sansa decat sa ma apuc eu de ele..maine..eventual.

In alta ordine de idei, se pare ca soarele asta de-afara trezeste in fiinta mea necesitatea de a seta obiective si a-mi imbunatati stilul de viata..cam haotic de vreo 8 luni de zile. Asa ca dorinta de munca este infranata cu succes de pierdut vremea pe forumuri si site-uri de genul:

1) cum sa renunti la zahar si sa slabesti 5 kg.
2) sevrajul renuntarii la ciocolata si fast food (nota redactiei: that shit is scary)
3) cum sa-ti scoti negrul din par fara sa te decolorezi: masca de miere, masca cu vitamina C, color B4. Momentan sunt la optiunea 3. Despre cum incerca sa-mi paseze farmacista cea mai perfecta vitamina C, iar eu hlizandu-ma la insistentele ei cu nu femeie e pentru par, in alt post dedicat.
4) haina cu maneci de piele - varianta chinese cu free shipping - mama deci toate chestiile astea de le gasesti prin Unirii si mall-uri la 4 mil le iei taica de la chinezi cu maxim 1 milion.

Si pentru ca tot e Vday, tin sa anunt ca:

1) a fost nevoie de politisti in intersectii sa dirijeze puhoiul de oameni, pentru ca se pare ca undeva se dadea ceva musai moka ca altfel nu-mi explic ce e asa de exuberant de trebuie sa iasa in centru jumate de Bucuresti
2) semnificativ mult mai putine fete cu trandafiri decat in tineretea mea. Ma bucur ca nu m-am trezit si eu cu unul agatat de degetele sa mor de rusine acolo ca ma amestec cu peblea obsedata de perne in forma de inimioare
3) femeile singure se duc si fac cumparaturi in DM. Singurii barbati de-acolo erau significantul pe care l-am postat rapid in fata raftului cu dulciuri (it works every time i swear!) si un mosulet care ajunsese la capatul rabdarii si tocmai ii decreta nevestei ca el nu mai poate si i se face rau acolo.
4) got the perfect bag gift de care aveam nevoie si el a rasuflat usurat ca a scapat asa repede din kk :) win win situation dears :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu